404 Not Found


nginx
Zespół Szkół Hotelarsko-Turystycznych im. Tony Halika

Szczegły aktualności

Mistrz kulinarny ZSHT

Rusza II edycja Szkolnego Konkursu Gastronomicznego

W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły, którzy lubią gotować i eksperymentować w kuchni. Tegoroczna edycja Szkolnego Konkursu przebiega pod hasłem Zakąski z mięsa zwierząt rzeźnych i podrobów.


KONKURS SKŁADA SIĘ Z TRZECH ETAPÓW

1. ELIMINACJI WSTĘPNYCH, które składają się z dwóch części testu i prezentacji multimedialnej związanych z hasłem konkursu. Ten etap konkursu oceniać będzie trzy osobowe jury, w skład którego wchodzą nauczyciele przedmiotów zawodowych.

2. ELIMINACJI KONKURSOWYCH PÓŁFINAŁOWYCH, które polegają na przygotowaniu przez uczniów/uczestników konkursu receptury potrawy zgodnie z tematyką konkursu wraz ze zdjęciem potrawy (rozmiar 640 x480) i dostarczenia w/w dokumentacji do organizatora konkursu w ustalonym dla drugiego etapu terminie. Ten etap konkursu ocenia trzy osobowe jury, w skład którego wchodzą nauczyciele przedmiotów zawodowych.

3. ELIMINACJI PRAKTYCZNYCH FINAŁOWYCH, które polegają na przygotowaniu potrawy zgodnie z tematyką konkursu i przesłaną recepturą gastronomiczną, w ilości 5 porcji i jej prezentację. Pracę konkursową oceniać będzie jury degustacyjne 5 osobowe, w skład którego wchodzą: dyrektor szkoły, nauczyciel przedmiotów zawodowych, mistrz kulinarny ZSHT, osoby z poza szkoły, reprezentujące rynek gastronomiczny.

Uczniowie biorący udział w konkursie otrzymują:
• za udział w pierwszym etapie konkursu uczniowie otrzymują ocenę celującą (cząstkową) z przedmiotu zawodowego i dodatnie punkty z zachowania,
• za udział w drugim etapie konkursu uczniowie otrzymują ocenę celującą z przedmiotu zawodowego i dodatnie punkty z zachowania, • za udział w finale konkursu zwycięzcy trzech pierwszych miejsc otrzymują cenne nagrody rzeczowe i dyplomy, pozostali uczestnicy wyróżnienia i dyplomy za udział w konkursie. Poza nagrodami rzeczowymi uczestnicy finału będą mieli podwyższoną ocenę z przedmiotu zawodowego na koniec roku szkolnego.
• uczestnicy muszą posiadać książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych.

Osobą odpowiedzialną za wdrożenie konkursu w życie i jego organizację jest pani Violetta Kuklińska – Woźny. Opiekunami konkursu są: pani Violetta Kuklińska – Woźny, pani Emilia Młynarczuk, pani Ewa Rudownik. HARMONOGRAM ORGANIZACJI I PRZEBIEGU KONKURSU
• Do 10 października 2018r. zgłoszenia uczniów do konkursu, do pani Violetty Kuklińskiej – Woźny.
• I etap konkursu –10 listopada 2018r. , który odbędzie się w szkole, w sali nr 7. Ogłoszenie wyników tego samego dnia.
• II etap konkursu – 15 grudnia 2018r., ostateczny termin oddania receptury potrawy, wraz ze zdjęciem. 10 stycznia 2019r. ogłoszenie wyników II etapu konkursu
• III etap finał konkursu – 28 lutego 2019r., który odbędzie się w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym. Szczegółowych informacji dotyczących konkursu udziela pani Violetta Kuklińska – Woźny.

Dodano: 19-09-18
Źródło:




Komentowanie tego newsa zostało zablokowane