Szczegły aktualności

11-12.10.2017 - Wycieczka językowa

Grupa osiemnastu uczniów naszej szkoły pod przewodnictwem pań Małgorzaty Tomczyk i Bożeny Domagały odbyła wycieczkę krajoznawczo - językową do Krakowa.

Grupa nocowała w hostelu „Freedom” przy ulicy Pomorskiej, 10 minut pieszo od rynku krakowskiego. Wyruszyliśmy spod szkoły wynajętym busem. Dotarliśmy do Wrocławia, gdzie na przystanku czekał na nas Polski Bus do Krakowa. O godzinie 11:20 zajechaliśmy na miejsce i przywitała nas piękna pogoda. Tego dnia zwiedziliśmy główne atrakcje Krakowa (m.in. Kościół Mariacki, Sukiennice, Barbakan, Bramę Floriańską, Smoczą Jamę na Wawelu, Okno Papieskie, Pawilon Wyspiańskiego itd).

Po zwiedzaniu mieliśmy czas wolny, w którym musieliśmy rozwiązać zadania związane z Krakowem w języku angielskim oraz niemieckim. Po dobrze rozwiązanych zadaniach czekała na nas nagroda. Wieczorem, gdy wróciliśmy do hostelu, zmęczeni po długim dniu pełnym wrażeniem, wszyscy się integrowaliśmy grając w gry zespołowe.

Następnego dnia o godzinie 9:00 czekało na nas pyszne śniadanie w kuchni hostelowej. Pogoda tego dnia była jeszcze piękniejsza. Po zjedzeniu śniadania spakowaliśmy się i wyruszyliśmy wszyscy razem do rynku, do Instytutu Goethego. Tam zostaliśmy krótko oprowadzeni po Instytucie, a następnie odbyliśmy ciekawe grupowe zajęcia w języku niemieckim. W ramach obiadu poszliśmy całą grupą na najstarszą w Krakowie tradycyjną pizzę. Następnie mieliśmy czas wolny na zakup pamiątek i przekąsek na podróż.

Przed odjazdem zwiedziliśmy jeszcze muzeum figur woskowych. Potem udaliśmy się już na dworzec autobusowy, gdzie czekał na nas Polski Bus do Wrocławia. W drodze Pani ogłosiła wyniki zadań językowych - wygrały uczennice z klasy 4A i 4B oraz rozdała cukierki. We Wrocławiu przyjechał po nas wynajęty bus. Na miejsce, czyli do Świdnicy dotarliśmy pełni dobrych wrażeń o godzinie 22:00.

Dodano: 20-10-17
Źródło:

Komentowanie tego newsa zostało zablokowane